Wednesday, 16 August 2017

Tuisyen Di Wad

Fleksibelnya Tuisyen Cara ILA.

Entri kali ini saya karyakan di dalam bilik wad Hospital Ampang. Anak sulung saya sedang menjalani rawatan dan bakal menjalani ct scan besok.

Duduk di wad, siapa yang senang hati?
Terpaksa berpisah adik- adik dan ayah. Macam-macam diluahnya.
"Ibu, bila boleh keluar?" Walhal baru sahaja mendaftar masuk.
"Ibu, saya sedih adik dan ayah takde".
Kadang-kadang dengan ibu sekali rasa nak menangis.

Masa inilah mereka memerlu gadget untuk membuatkan dia leka. Bermain dengan games sampai bateri telefon habis. Lepas tu, dia akan meluah lagi. Dan ibu pening lagi.

Dia tahu telefon ibu hanya ada aplikasi Tuisyen Online i-Learn Ace. Maka untuk menghilangkan keresahan dan kebosanan, dia pun minta untuk belajar. Alhamdulillah.

Tuisyen ILA di wad ni tak sama dengan duduk di rumah. Di sini ibu kena menjadi tutor kepadanya. Baca nota dan menjawab soalan bersama. Wah! Seronok dia bila ibu pun belajar bersama.


Dari satu subjek ke satu subjek yang lain. Walaupun begitu, dia mampu skor markah yang tinggi.

Nampak tak?
Dengan nota yang ringkas dan menarik, ia mampu difahami walaupun sedang diuji kesakitan.

Hati ibu pun senang je tengok anak masih ingin belajar dan mampu belajar walaupun secara online dan offline.

Macam kes anak ini, seminggu belum tentu cukup harinya ke sekolah. Memang banyak yang ketinggalan. Dengan tuisyen ILA ini, ia sangat membantu.

Ibu-ibu yang punya masalah seperti saya ini, saya sarankan untuk menggunakan tuisyen ILA ini.

MURAH DAN FLEKSIBEL.


Maziana Zainal
Tuisyen Online i-Learn Ace
0163961956


No comments:

Post a Comment